lauantai 15. heinäkuuta 2017

Projektit

Heinäkuuta ollaan elelty jo puolet....lomaan vielä 3 viikkoa! On pitänyt tehdä tämän kesän aikana vaikka MITÄ, mutta, mutta....en taas ole kerennyt oikeastaan kuin aloittaa....Nyt sitten onkin "miljoona" projektia kesken 😂😁😁 Liekö muilla samanlaista "ongelmaa"?!?

Viiru-herra
1.projekti = Betoni...........
                                         Yhtään betoni työtä en ole vielä päässyt aloittamaan....ei vaan ole ollut sellaista ilmaa silloin kun aikaa olisi ollut!!! (seli, seli😉)

Siellä se betonisäkki odottaa.....sain jo naapurilta isot raparperilehdet kun vanhemmalle tyttärelleni olen tekemässä "lintu-allasta". Lehdet taitaa olla jo kuivuneet.  No....kohta on elokuu ja silloin alkaa betonitöiden hidas kuivaminen.

Kassu-herra
2. projekti = tuoli..........
                                     Tämä tuoli on odottanut jo pikkusen pitempään koristuksia!!!! Mutta tässä selityksenä on se etten osaa päättää millaisen koristuksen tekisin/maalaisin!! (seli, seli 😎)


Tässä sitä olisi vaikka mitä mahdollisuuksia.....mutta jotenkin vaan tuntuu siltä ettei mikään mielytä mitä ajattelen....tyrmään aina kun jotain ideaa olen saannut........








3. projekti = vene........
                                     Juu-u...ihan kunnon iso vene!!!!

Tämän veneen nuorin poikani jo kerran laittoi isänsä avustuksella, MUTTA se epäonnistui. Maali jonka maalasivat pintaan, lähti sateen mukana pois!!
Poikaa ei voi moittia...teki niinkuin isänsä käski....joka ei itsekkään ole koskaan venettä laittanut.....päätteli vain....mutta noin kävi!!!

Itse olen nyt hionut, pessyt ja hionut.....seuraavaksi korjailen.....hartsilla. Ja sen jälkeen maalaan sinisellä.....

Mieheni on tentannut että mitä meinaan veneelle tehdä......sanoin että korjaan että pääsen soutelemaan...
Nyt sitten sanoi että on myynnyt airot!!!!!Ei usko kykyihini!!!!!
Meinasi, että kun heidän tekeminen epäonnistui niin kukaan muukaan ei voi onnistua /  innostunut....
NO, minä innostuin...ja teen itselle tuosta veneen tämän kesän aikana!!! 😀😀😀 Täytyy ostaa vain omat airot....



4. projekti = tarjotin......
                                      Parikin vanhaa puutarjotinta olen haalinut..... Tarkoituksena on ne uusio käsitellä...ja tarkoituksena vielä laittaa niihin kartastoa.....visio on, mutta se toteutus visio puutuu 😂😂
Olen jo hionut tuon  puutarjottimen....ja ostanut parikin karttakirjaa kirppikseltä! Leikkailu jo sopivia maita....mutta se loppu inspis puuttuu....kun jotain pitäisi keksiä.....jotain ekstraa...no, näettäväksi jää mitä keksin!!!



5. projekti = ompelutyönä pusero......
                                                            Pari vanhaa puseroa...No, ne jotka tuntee minut, tietävät että olen tosi, tosi surkea ompelemaan.....
Silti olen päättänyt ommella!!
Tuosta puserosta olen jo saannut sen verran tehtyä, että olen nuo kaksi pusakkaa leikellyt ja ommellut osin jo yhteenkin!!! Siitä se ompelu inspis kuulkaa lähtee, KUN nyt saan sen inspiksen tehdä ensin tuo työ loppuun!!! 😊😊


Tässä nyt näitä isompia projekteja jotka on kesken......on minulla sitten noita pienempiä....sitten ihan mielettömästi....

Onkohan muillakin näin ihanasti ja paljolti tekemättömiä juttuja?  😏





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti